אבידר מתנגד לחוק שיאפשר פיצול 4 ח"כים מסיעה: "מעצים תרבות קלוקלת"

איתי גדסי 2 Comment on אבידר מתנגד לחוק שיאפשר פיצול 4 ח"כים מסיעה: "מעצים תרבות קלוקלת"

ח"כ אלי אבידר הודיע כי הוא מתנגד לחוק שיאפשר פיצול 4 חברי כנסת מסיעה גם אם אינם שליש סיעה: "ממשיך ואף מעצים תרבות פוליטית קלוקלת, שגוש השינוי בא לשנות"

אלי אבידר צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אבידר הודיע להנהלת הקואליציה כי הוא מציע לגנוז את הצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 49) התשפ"א – 2021 המאפשר לארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם אם אינם מהווים שליש ממנה, ולא להביאו להצבעה במליאת הכנסת היום. ח"כ אבידר הבהיר שבכוונתו להתנגד לחוק מאחר והוא "ממשיך ואף מעצים תרבות פוליטית קלוקלת, שגוש השינוי בא לשנות".

"החוק המדובר יכול להיקרא גם 'חוק העריקים' והוא עליית מדרגה ברף השחיתות הפוליטית בישראל. ארבעה חברי כנסת שרוצים להצביע עם הקואליציה מטעמים אידאולוגיים ומצפוניים יכולים לעשות זאת גם מספסלי האופוזיציה. מטרת החוק היא אחת: לעודד עריקים פוליטיים מהמחנה אליו הם משתייכים בתמורה לג'ובים וכיבודים", אמר אבידר.

לדבריו "בימים האחרונים, שלפני השבעת ממשלת השינוי, היה חשש גדול שהאופוזיציה תצליח לשכנע חברי כנסת מגוש השינוי לערוק אליה. אין זה מתקבל על הדעת שאנו נפעל באותה הדרך של הממשלה שבאנו לשנות. הציבור בחר בנו כדי להביא שינוי ותיקון ולא כדי שנמשיך לעשות את אותם הדברים בדיוק. ציבור הבוחרים זכאי שנתחיל לפרוע את ההבטחות שהבטחנו במהלך השנה האחרונה. לא נאכזב אותו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כל הכבוד לו, מגיע לו שכר שיחה נאה, זה בדיוק מה שנעשה באלעד עם חבר עיריה אבי דיין וישראל פרוש, אבי דיין ערק מש"ס ומכר את הציבור שבחר בו לישראל פרוש (בעיסקא שלא מריחה…) כדאי שילמדו טוב את המילים של חה"כ אבידר.

    1. זה נכון יש הרבה שחיתות בפוליטיקה החרדית, אבל זה לא רק ביהדות התורה, זה גם בש"ס
      איך תסביר שבש"ס מייצרים כל מיני כאלה אבי דיינים בצורה כזו ואחרת?